varit trött

Som rubriken säger så har jag inte haft tid och blogga för jag har varit trött de senaste dagarna efter konfan. Vi sov ju som sagt inte så mycket och det blev inte allt för mycket uppdatering från min sida. Men jag ska försöka i alla fall nu. Vi hade kul och så på konfan. Allt vi gjorde va typ sov, va i kyrkan, va på lektion o va hos kompisarna i andra stugor. Sista kvällen badade vi badtunna också. Det var första gången jag badade badtunna. I veckan har jag inte varit så social här som ni vet men nu ska det ändras. Jag orkar inte skriva så jätte mycket nu eftersom jag skriver från mobilen men någon rad till får det väl bli. Imon ska jag rida Indra och vi ska rida lektion. Tror att vi ska pröva ny sadel till henne för den hon har åker fram hela tiden och det finns ingen hake till svanskappa på den hon har så vi måste nog prova en ny. Ja det var väl allt så länge så. Ikväll blir det att åka till sanna och vara där i några timmar för att mamma, pappa och Hanna ska kolla på när roger (hannas kille) ska spela handbolls match. Ville inte följa med. Tråkigt ju. Haha. Efter sanna ikväll så blir det mys hemma i soffan med kära ostbågar. gott säger jag bara. / malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0