Skriv kramp!

Jag har absolut inget att skriva om idag men tänkte lägga upp någon bild på raketer med dålig kvalité.
Jag orkar liksom inte redigera just nu så xd
Men lägger nog ut en outfit sen :)
Om jag orkar xd
Nä de skiter jag i xd
Så de får vara nog med nyårs bilder för idag.
Imon bil det bara att ha det tråkigt för jag har ingen att vara med och det är bara jag hemma så.
Då kommer en massa inlägg och sånt från mig ju :)
Men nu hoppar jag nog i säng för att mamma o pappa har lagt sig för dom ska jobba imon o då vill jag inte vara uppe själv för det är tråkigt.
Idag var min dag helt ok.
Blev mycket bil idag o sen eftermiddagen spenderades i stallet och kolla på när hästar löshoppades.
De hästarna hoppade som mest idag var 135 cm och det var en liten stor häst som hoppade det.
Sov så gott så kommer en massa godingar imon och kanske till och med ett videoinlägg.
Ska försöka göra det lite då och då för det brukar vara uppskattat.
/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0