*Presentation!

Jag tänkte berätta lite om Poolos och min historia.
Jag tänkte nämligen göra det för att jag inte gjort det.
Allt började för 2 lite mer än två år sen.
På sommaren tjatade jag lite försiktigt om att få en foderhäst i rydö där jag rider.
Men jag fick bara nej, nej och nej som svar.
Då bestämde jag mig för att ge upp för jag visst att jag inte skulle få igenom mitt önskemål.
Men sen några dagar innan jul satt vi och åt kvällsmat.
Efter maten så sa mamma och pappa att jag skulle få Poolo på foder.
Då blev jag överlycklig.
Efter nyår började jag ha Poolo på foder.
Jag är världens lyckligaste tjej när jag sitter på den underbara hästen <3
Skriver nog ännu mer någon annan gång.
/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0