Presentation - Sanna

Tänkte skriva lite om mig  , för det har jag ju faktiskt inte gjort ;) 

Okej, jag är då Sanna och är en happy unge på snart 15 sommrar.
Jag är en tjej som bryr sig om alla, vill ingen illa och jag får dåligt samvete för minsta lilla.
Har även svårt för att säga nej.
Jag är en sprallig tjej med mycket energi och skulle lått kunna ge lite av min energi till några pers.
I min vardag vill jag att det ska hända mycket och älskar att vara med mina vänner.
Jag har som alla andra givetvis ett intresse eller jag har mer en ett.
Till att börja med älskar jag att laga mat, men det slår givetvis inte stallet, lite så där övrigt tycker jag även om att fotografera och sitta och pillra i photoshop.

♥ Jag har ridit i 6 år, ( den historian hur jag började vet ni redan )
♥ hatar djurplåger ( vem gör inte ? )
♥ tycker om att spendera mysiga dagar i stan med kompisar 
♥ älskar att vara med karro flera timmar i stallet och fjanta oss ( tex om vi har alla fodringar )
♥ älskar att fylla år + julafon = klappar love ít
♥ tycker om att göra mat utan recept eller laga mat överhuvudtaget.

Lite kortfattat om mig ;)

Har ni frågor ? Passa på .



Grattis undebara vän, jag älskar dig ♥


/ Sanna 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0