Ny header!

Nu är det en ny header på gång.
Faktiskt en animerad header.
En sån som skiftar bild per 0,2 sekunder.
Den kommer faktiskt redan idag.
Det kommer att bli så fint.
Imon så kommer hovis till stallet hos Sanna och ska sko Hélus och Hugo.
De ska få på sig nya skor och snösulor.
Får se också om det blir o rida för Sanna och kanske för mig om vädret tillåter.
Det är ju något ruskigt skit väder just nu asså.
Sanna sitter just nu och redigerar på mitt photoshop cs3 med den animerade headern.
Jag har idag lärt mig hur man animerar.
Idag har jag varit i slöinge med lilla Cookie och det visade då sig att finaste hade blås katarr.
Har dock fått reda på hon inte mår bra igen så hon kanske får åka till slöinge imon igen.
Efter slöinge idag så var det hem en snabbis och sedan åkte jag ner till Sanna och vi körde in till stan.
Sanna fick lite massage inne i stan och knäckte hela ryggen också.
Efter det så shoppade Sanna lite och hon handlade en massa på hööks.
Efter det åt vi pizza när vi kom hem. O nu strax innan sängen så blir det att äta pannacotta.
Nu ska jag ta det lungt resten.
Bjuder också på en gammal bild på min sjuka kisse.´

/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0