no idéa.

Jag har slut på tankar, vet iunte vad jag ska skriva om...
Kan berätta lite kort om min dag.

Jag vaknade halv 11, gick upp och låg och slappade i soffan tills 2.
Jag gick då bort till Simon och dom och var där till halv 5, då gick jag upp till stallet för att mocka och fixa.
Héla hade inte ätit sitt hö inatt, orolig för alla raketer och står bara och " vaktar " vid fönstret i boxen.
Men hon hade som tur ätit sin middag ute i hagen.
Nu ikv var det samma , hon vägrade att äta bara stog i fönstret.
Hon är absolut inte stissig utan är bara i sin egna lilla bubbla.
Så jag la höet vid fönstret och då började hon äta, så hoppas verkligen hon har ätit upp det imorgon.
Efter att jag hade varit i stallet gick jag hem och jag och mamma åkte till HYRF för att kolla på löshoppningen.
Det var ca 10 hästar som dom löshoppade en och en, det var riktigt roligt att kolla på och vissa hästar var totlat galna, Hahaha ;)
Det högsta som bommarna låg på idag var 135 cm högt, en liten häst som hoppade det !

Just nu sitter jag och myser framför TV:n med chips, för det hör la ändå till lovet ? :D

/ Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0