New updates!

Nu har man fått nya uppdateringar om katten innan idag!
Hon har även idag åkt till slöinge och där fick hon smärtstillande och hon röntgades och fick ta urinprov.
Inget av de två visade något så nu vet jag inte vad vi ska göra.
Får höra med mamma när jag kommer hem (är hos Sanna fortfarande ) ♥
Har i alla fall fått veta av syrran att hon ska få smärtstillande i munnen och någon tablett.
Stackars lilla Cookie.
Imon så ska jag rida Indra och ta det nya ridborgarmärket.
Bilder kommer imon.
Idag ska jag bara hem en snabbis och sova och så innan man drar ner till Sanna imon igen.
Kul kul.
Denna veckan var det ju Sanna, Sanna, Sanna som stod på schemat.
Men det är baaaaraaaa kul♥
Vi är ju inte allt för ofta när det är skola för hon har häst och läxor och jag har läxor.
Men som sagt så ska vi nog börja på Afro dans eller Latino dans sen med om det är kul.
Behöver ju träna lite.
Rör mig alldeles för lite nu ju xd
Har ju bara ridningen liksom.
Men Afro är liksom typ att man "dansar" med stora rörelser till afrikansk musik.
Och Latino är mycket höfter och liksom "rulla" i hela kroppen. Det handlar om att vara mjuk och go with the flow typ.
Båda låter ju kul. Men mest hoppas jag på att zumba kommer hit för det låter svin kul.
Min kusin gick på det innan och tyckte det var skit kul så i nyår när vi var hos dom visade hon några moves.
Haha. Nu så ska jag snart hem och kela med katten.
Hörs imon typ xd
Bjuder också på en bild när lill kissen var liten.
Indra, pållen jag ska rida imon.
Jag på julbalen förra året den 15 december.
Sanna åker skolbuss på City gross. Gulligt är min enda kommentar.
/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0