Mine dage.

Annan rubrik yes !

Vaknade vid 10 typ men låg kvar till 11 , gick upp en snabbis för att äta och gick sedan och la mig igen med datan . Vi låg där till tup halv 2 !?!? Latmaskar.
Vi gick sedan ner och köpte godis och chips till konfalägret imorgon.
När vi kom hem gjorde jag lite food och vi åt och malin drog hem. Jag plockade iordning och sen cyklade jag med Karro upp til stallet och mockade , fixade , och badade Hélus hov.
Sedan hem för att fixa iordning mig , yes idag blir det kalas hos kusin vitamin.
Nu ska vi strax åka.... ;)

Och fråga mig inte för den dåliga updaten idag & som sagt imorgon och 4 dagar framåt är vi på konfirmationsläger.
Men jag har gjort lite tidinställda så att ni har något att läsa, typ 1-2 om dagen :)



/ Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0