Hovis!

Jag är med Sanna i stallet nu och hovis har precis böjat.
Både Héla och Hugo ska få skor och snösulor på alla fyra.
Se om vi rider också.
Hör nog av mig snart om hur det gick.
Sov gott inatt och somnade snabbt efter pannacottan igår.
Den var verkligen svin god.
Haha och den var inte god bara för att jag gjorde den för jag är inget proffs på pannacotta.
Vaknade eftersom att vi skulle till stallet och hovis skulle komma ju.
Är lite morgon trött just nu bara men det går över efter ett tag i stallet.
Och imon precis vid middag ska jag rida Indra i rydö och ta det nya ridborgarmärket på Indra.
Hoppas bara att Inferno också är frisk så att Hanna kan få rida han.
Ha det nu så hör jag av mig hur det gick med pållarna när hovis är klar eller när vi kommit hem från stallet.

/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0