gott nytt år nu !

Nu är det ju 2012 då ;) Ett nytt år med nya möjligheter. Detta året ska jag träffa mina underbara vänner och bara ha kul. Det är svin kallt här o just nu vill jag ha 25 grader varmt o sol. Det hade varit riktigt skönt just nu för jag fryser. Blir nog snart sängen tror jag xd. Detta året blev mitt nyårs löfte att träna lite mer typ. Är så dålig på att röra mig måste jag erkänna. Jag rör mig bara t skolan o när jag rider så jag är rätt lat. Jag och sanna ska nog prova på zumba någon gång snart för jag har hört att det är skit kul. Imon så åker jag t stallet och hälsar på Poolo eftersom min syrra ska ner t inferno då han har haft 2 hovbölder nu. Fick ett as snyggt träns i nyårs-julklapp av min farmor o farfar. Lägger ut bild på de ikväll typ ;) Och den fick jag nagellack som man kan måla typ små detaljer med. Fick också Justin biebers bok:first step to forever. Riktigt nöjd med allt jag fått denna julen o nyår. De är så fina. Och allt jag fått av mina vänner och de jag fått av familj o nära släkt. Tack alla om någon av de jag fick presenter av läser bloggen. Älskar julen. Allt om tanken och kärlek och närhet. Visst är julen och de härligt. Alla underbara människor som finns som ger och tänker på de folk som kanske inte vet att det är jul o de som mår dåligt varje dag o de som har de svårt. Ha de nu så bra så lägger jag in ett par bilder ikväll med rätt dålig kvalité med de e iaf bilder på lite raketer. / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0