första "hela" dagen.

Idag var det min första " hela " dag på 2012., igår sov jag från och till hela dagen i soffan.
Men min första dag på 2012 började riktigt bra.
Jag vaknade vid 9 och gick då ut en runda med hunden, skönt !
Sedan snabbt in för att slänga i mig frukost för att sedan tuta vidare till Ronja.
Har haft en toppen dag där, med mycket roligheter
vid halv 4 var jag tvungen att åka hem då jag skulle till tandläkaren.
( som gick bra om ni ville veta, onödig fakta ) ;)
direkt efter efter tandläkaren drog jag till stallet för att mocka och fixa.
Denna veckan passar jag även en till häst, nämligen gulligaste hugo.
Úppe i stallet gick allt på en räls och idag var Héla på bättre humör minsann.
gårdagens kvälls hö var uppätet och när jag tog in henne idag började hon äta direkt igen, men efter en stund gick hon till sin vaktplats igen, så höet fick ligga vid fönstret även idag.
Hur reagerar era hästar på raketer ?

Héla har en vila på några dagar, då hon tycker om raketer. '
Men det förtjänar lill hönan :D


Hugo ♥



Héla & Hugo ♥

Måste bara dela med mig utav en rolig vits som Hugos ägare Karro hittade på,
" Alla hästar äter hö förutom Hugo och Héla för dom fick dela " HAHAH jag ddöööööör.

/ Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0