ÄNTLIGEN

nu har vi en ny header, äntligen eller vad man nu ska säga :)
Det är en animerad header som ska fixas till mer imorgon då den är liten och pjuttig nu.
Idag åkte jag till stan med Malin för att kolla upp min rygg och nacke då jag en längre tid har haft problem med den.
Hon sa att den hade växt lite snett och att ryggraden var sne. Men efter lite masserande och knäckande fixade hon till det.
Så nu är jag på banan igen men lite mörbultad hahah.
Efter en timmas masserande och pratande gick jag och malin in till staden i spöregn, satte oss på Expresso House och tog lite fika.
Sedan vidare till hööks, där fick jag inhandlat lite måsten. ( och lite mindre måsten )
Jag köpte Magic Brush, reflexväst, saltsten med mineraler i och hästgodis.
Jag måste bara nämna att magic brush var riktigt bra och jag rekomenderar den verkligen ! RIKTIGT BRA, endast 149 Kr :)
Efter vi kom hem till stan åkte vi direkt till stallet och fixade pållarna, imorgon kommer hovis.
Nu ikv har vi myst framför TV:N höhö , datan och ätit hemmagjord pizza och ätit pannacotta.
/ Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0