Nu är dom tagna !

Nu har jag tagit bilderna på de jag inhandlade idag.
Jag är riktigt nöjd och jag älskar verkligen hattar som accesoarer.
Jag märkte det idag.
Super med vad en liten hatt kan lyfta upp en hel outfit.
Fast vill dock ha en sånhär hatt.

Tänk och piffa upp en outfit med denna hetingen.
Nu tillbaka till mini shoppingen idag.
Det var ju bara uppvärmning då jag ska in till stan på onsdag och shoppa med min andra bästa kompis!
Då blir de mycket pengar som gör ont att förlora tror jag.
Eftersom att jag shoppade lite idag så kommer bilderna nu då!

Blev då dessa skinn shortsen från Bikbok. De är riktigt snygga. De kostade igentligen 299:- . Köpte dom för 99:- .
De är skit snygga och matcha med en hel svart outfit och en basker. Blir kanske att lägga ut en bild på de imon.

Och min älskade basker. Den är svart (ser ut som grå på bilden). Skit snygg. Kostade endast 49:- på H&M.
Och nu har jag på min snygga "OnePiece". Äger faktiskt 3 stycken nu.




Och nu iväg från kläder och avsluta inlägget med en bild på min orangea outfit med Poolo.
(kolla på bootsen och schabraket)

Togs i fredags så är rätt så "färsk" bild eller vad man nu ska säga!?.
Hans form är inte så dålig i vanliga fall. Han var bara lite trött på mig just där.


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0