morgonfodring

Har precis kommit hem efter att ha släppt ut hästarna och fodrat.
Det var riktigt kallt att cykla upp då det nästan var -5, allt vatten hade frusit och marken var knölig och stenhård. Idag fick hästarna ha sina vintertäcken med tanke på kylan.
Jag  mockade och fixade allt i stallet nu morgonen, så slipper jag att göra det ikv, då vi ska ta in dom.
Pållarna får komma in tidigt idag med tanke på alla raketer, och en häst i stallet är riktigt rädd för raketerna.

Är era hästar/djur rädda för raketer ?

Min hund är riktigt rädd för raketer, så snabbt hon hör att det smäller av en så skakar hon som ett asplöv och vill vara nära oss i familjen.
Usch tycker inte man borde få skjuta raketer, typ som i falkenberg där man måste söka tillstånd. ! Starkt gjort.


Min lilla vovve !

/ Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0