lång dag.

Idag plingade min klocka redan kvart över 7, jag kan bara säga att ögon snurrade och jag var helt död.
Kl 8 var jag på plats, jag skulle nämligen jobba .
Jag städade , rensade i massa pärmar och massa andra saker.....
Jag slutade kl 3 och gick då direkt till stallet. Jag mockade först och la in höet och allt det där, jag fyllde även på vatten både ute och inne.
Vid 4-tiden tog jag in Helus och borstade igenom henne och pussade lite på henne, stoppade sedan in henne i boxen och gick upp för att fylla på hö.
Vid halv 6 kom pappa och hämtade mig och vi åkte för att inhandla krafft och spån, krafft var givetvis slut men kommer in på fredag igen, så hon får klara så på betfor i några dagar :)

Hélas foderstatus :

Morgon : 2 kg hö - krafft + vitamin multi

Lunch : 1,5 - 2 kg hö

kväll : 2.5 - 3 kg hö - betfor

och givetvis morrötter och godis :)



/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0