helt fantastiskt

Idag red jag poolo för sista gången iår. Vi red bara i en halv timma men det var helt fantastiskt <3 Först körde vi lite vanligt markarbete med sadel o de gick jättebra i höger varv och han gick i form och allt. Men sen i vänster är han lite svårare. Men han gick rätt så fint <3 Sen efter typ 20 minuter med sadel på så bestämde jag o ta av sadeln. O då så kom det till upphoppningen utan pall. De gick ju sådär. Provade 2 gånger först men bara gled ;) Sedan så gav jag mig f*n på att jag skulle komma upp. Så jag klamrade mig fast och tog några ben simtag i luften o då kom jag upp :D Efter det började jag rida igen. O när han gick i form märkte man verkligen att han använde ryggen. Det var verkligen kul asså. O så travade vi o de gick så super. Vi tog lite galopp med när jag ändå red. Det var verkligen mysig. Kändes bra att rida sista gången för iår. Hade inte varit så roligt om det hade gått skit dåligt. Poolo är så duktig .<3. Men nu så blåser det ute vilket inte är så nice. älskade ponny säger jag bara <3 Bilder kommer imon. Blir nog en bildbomb på oss också :D /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0