Gårdagens köp m.m

Nu kommer bilderna på det jag köpte i stan
Mobilskal i silikon. Kostade endast mig 80 :- på Teknikmagasinet.
Det är så bra för det fastnar inte en massa skit och damm på det som på vissa silikon skal.
Men jag kände verkligen att jag behövde ett nytt skal till mobilen.
En lila laddare till mobilen. Älskar denna lila färgen för det e Justin Biebers favvo färg.
Jag är GALEN i honom bara så ni vet ;)
Den kostade endast 70 :- på TGR. Älskar den affären. Billigt och bra sägger jag bara.
Förlåt för dålig kvalitet men sen i sommar ska jag skaffa en kompakt kamera så då blir det lite bättre bilder. Använder just nu min mobil xd
Men denna skönheten köpte jag på BikBok för 98 :- på rean.
Den är genomskinlig så man får ha ett bandlöst linne under. Den är riktigt snygg på och sitter tätt in till halsen. Nästan "på" halsen kan man säga. Men eftersom den är liksom så högt upp på halsen kan man inte ha den med typ en kofta så det får typ bli på finare tillfällen eller sen vår och under sommaren. Tänk liksom så snyggt och ha ett par röda läppar, snygga svarta klackar och ett par skinn byxor :D
Tog ett par bilder på Poolo idag.
På poolo <3 han ville bara äta xd
Poolos hag kompis Rutger xd :D
Han ville också vara med på bild.
Hade det otroligt kul idag i stallet. Vi körde Indra och jag red Wille och Indra.
Bild på mig Och Wille för längesen. :D
/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0