det löste sig..

.. med att jag gick till affären i blåsten och köpte florsocker och lite att dekorera med, spännande !
Alla muffins står på bänken för att svalna och lika så blandningen till min toppning.
om typ inte alls lång tid ska jag inviga min sprits ( ibland känner jag typ töntig , vaddå inviga ? liksom det är bara en sprit haha ) och då måste jag givetvis ta lite bilder också :)
jag har ju givetvis ett mål, men jag vet typ att det kommer se ut som att en 5-åring har gjort det, inte typ som att Tina Nordström har gjort dom , som är mitt mål då haha.
Och jag måste även tipsa om en riktigt god sak nämligen en påse med några kryddor som man slänger ner i potatismoset av Tina Nordström, ni anar inte hur gått det är ! Finns att köpa på ICA vad jag vet iaf ;)

Mitt mål :




Men ja snart kommer resultatet och ja vänta inte er något "proffsbygge" utan ett bygge som ser ut som......

/ Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0