Dagens Sammanfattning!

Bjuder på en bild på Cookie! Min katt.
Idag började min dag med en rätt så tidig morgon.
Vaknade vid 08.15, men jag är ju ingen sov människa.
För mig är det tidiga kvällar och tidiga morgonar.
När jag vaknade så gick jag ner och tog mig en liten morgon sträckare vid tvn.
Efter jag ätit och gjort mig iordning gick jag ut och bar in ved.
Skulle bära in den för att ha pengar t bion jag var på ikväll.
Efter de åt vi lunch o sen åkte vi ner till stallet.
Det är just nu två hästar i stallet som är halta.
Inferno hade en hovböld så han har lite ont nu. Han blev badad idag eftersom han är en nyinkomling och var skitig. Han är min syrras foderhäst så han lär ni få höra mer av.
Och sen var det Amadeus. Hans ballar på ena hoven var skit mjuka idag nät Tesse kände på dom.  Lät nästan som när man får i lera när man tryckte på dom. Usch.
Efter stallet blev det hem och bara ta det lungt ett tag.
Sen kom mormor och morfar på kvällen och så beställde vi pizza.
Jag var inte alls sugen på pizza så jag beställde pommes. MUMS !
Efter det åkte vi o kollade på The Stig-Helmer Story.
Inget film jag kan rekomendera.
Bara hoppade från de som hänt när han var ung tills de som hände "nu".
Och nu ligger jag här i min säng och taggar upp för lite mer shopping imorgon.
Ska i alla fall gå in på TGR imon har jag bestämt. AS billigt.
Lägger ut bilder på torsdag av det jag shoppat då jag ska övernatta hos en kompis imon.
Blir lite shopping, bio, hemma spa och kompis mys imon.
Tar nog lite bilder där med.
Ha nu det så bra så kommer det ett mini inlägg imon om hur det går med shoppingen och så.
/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0