clear !

Äntligen klar med all städning i källaren, det var mycket skit som skulle slängas och även en hel gekås kasse med saker som ska säljas ! :) Jag ligger nu och slappar i soffan med datan och funderar om jag skulle ta och cykla till stallet istället. Det är ju riktigt skönt väder ute idag så man får ju passa på. Det är typ klarblå himmel och runt 8:an = skönt ! När jag rider idag tänkte jag även använda mina röda lindor som jag fick i julklapp, dom är riktigt snygga må jag säga, så var beredd på bilder sen, ( inte när jag rider )



Senare idag när jag kommer hem tänkte jag skriva om min obehagliga dröm jag hade inatt :)

/Sanna

Kommentarer
Postat av: Ronja

domdu fick av mig??? /Ronja<3

2011-12-27 @ 15:50:16
URL: http://eliteskäckarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0