Annoying !

Idag vaknade jag upp vid åtta redan. Det var både cookie och pappa som väckte mig. Cookie hoppade ner på mig från min garderob och papps höll på att pyssla ute i köket så det hördes jätte mycket. Störande kan jag ju bara säga. Sen så la jag mig vid tvn lite. Efter det gick jag och duschade och gjorde mig iordning. Eftersom jag inte jag något att skriva om så tänker jag bara spontan skriva några rader. Nu så är jag taggad inför ett nytt år ned nya utmaningar. Förhoppningsvis så kommer jag och Poolo ut på div. 3 i laghoppning. Och då är det fyra tävlingar och i första tävlingen hoppar jag en bana på 80 cm, i andra tävlingen hoppar jag en bana på 85 och i tredje tävlingen ska jag hoppa en bana på 85 cm o i sista tävlingen är det en bana på 90cm om vi kommer vidare så långt. Det får vi se. Haha. Nu så blir det lite avslutning här så ha en bra dag nu så kanske jag bloggar ett litet inlägg ikväll. / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0