Allt har en början !

Tänkte berätta hur jag hittade Héla !
Igentligen äger inte jag eller min Familj Héla utan min kusin, för i början av 2008 köpte min kusins familj Héla, jag var med och hämtade Héla och var världens lyckligaste, jag kom ihåg att jag även sov hos dom i någon natt och red Héla, det spöregnade men jag brydde mig inte, för jag skulle rida !
Jag red henne till och från en tid, jag red även på ridskola en dag i veckan.
Och nu sttår jag här med världens undebaraste ponny ! vi lånar henne för tillfället men ska tyvär åka tillbaka till min kusin i maj-juni då hon är med föl.
Men då ska vi leta efter ny häst, ( letar redan nu ) !
Vilket såklart ska bli roligt, men igentligen är det Héla jag vill ha ju ! <3

Min fina vän <3



/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0